"oj jag har kommit fel"-fest

Temat för nästa fest är nu framröstade, det blev "oj jag har kommit fel"-temat som drog längsta strået!

"oj jag har kommit fel"temat är ett tema där endast fantasin sätter gränserna! Den går ut på att man kommer utklädd i en utstyrsel som tyder på att man helt enkelt har kommit fel och inte passar in på en gymnasiefest/nattklubb i de kläder man har på sig. En roligare variant av maskerad helt enkelt! Exempel på utklädsel är matchdräkter, morgonrock, friluftskläder, afterski, pyamas etc.

Rykten sprid väldigt fort och alla verkar verkligen gå in för temat! Beställer dräkter och donar. Riktigt kul tycker vi, det blir intressant och se vad alla  har hittat på tils på torsdag! Sen blir det ju bara pinsamt om man kommer dit i "vanliga" festkläder när de andra är utklädda...

Som ni tidigare läst och säkert hört så kör vi festen flamingo torsdagen den 19/2 mellan 21-01.
Biljetter börjar vi sälja på måndag och eftersom flamingo är en mindre lokal säljer vi något mindre biljetter av säkerhetsskäl. Därför är det ännu viktigare att ni köper biljetten i tid för att vara säkra på att fni får en.
Vi kommer INTE lägga undan några biljetter för eftersläpp vid dörren. Förköp är det enda som gäller.

Hagafest
När:      Torsdag 19 februari
Var:       Flamingo
Tid:        21-01
Tema:   "oj jag har kommit fel"
Pris:
       80 kr förköp. inget eftersläpp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra!!!!

2009-02-13 @ 17:29:19
Postat av: Ciwan

guud va kul !! ser verkligen fram emot detta

2009-02-14 @ 12:18:49
Postat av: Suomen sisu

Om jag väljer att dyka upp i handuk med en kniv,kosken och björkris i handen, är det lugnt då?

2009-02-16 @ 22:57:56
URL: http://Bastubad
Postat av: Anonym

Kniven ska inte framstå som något som helst hot då det ingår i min bastu-utstyrsel

2009-02-16 @ 22:59:02
Postat av: Anonym

kan ni ge lite förslag på kläder till temat? Ganska svårt att komma på

2009-02-17 @ 23:09:31
Postat av: Anonym

SS-uniform.

2009-02-18 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0